Foton – Tjockisbloggen.se

Har bestämt mig för att försöka att släppa allt det här med AF och FK just nu för jag orkar inte bry mig längre. Som tur är så har jag en underbar kontaktperson som har lovat att försöka hjälpa mig att reda ut allt det här strulet så jag hoppas att hon ska ha större framgångar än jag själv har haft…

Det är länge sen jag la ut nån outfitbild nu men jag har inte haft nån ork att fundera på det. Har dock lite foton från en höstpromenad jag och David tog för nån dag sen och så har jag en gammal outfitbild som jag inte har lagt ut… Så lite bilder bjuder jag iaf på idag 🙂

Idag har jag och David varit och kikat på hundbäddar och imorrn ska vi ta med Igor så ska han få välja ut den bädd som han vill ha. Har sett ut två olika som såg fina och mysiga ut, vår knasiga hund föredrar att ligga i t ex kartonger, väskor, påsar och liknande som är alldeles för små för att rymma honom egentligen… Sin stora hundbädd ligger han aldrig i. Så nu ska vi köpa en liten hundsäng som han knappt ryms i eftersom han verkar vilja ha det tajt och gosigt 🙂

Här kommer bilderna som utlovats.

/ Sarah

Kommentera

