Hämtat paket – Tjockisbloggen.se

Har tagit mig ut med spårvagnen idag bort till posten. Inget jag rekommenderar för onda ryggar. Vägen bort till stora postkontoret är så skakig så det känns som man åker bergodalbana. Var rädd vi skulle spåra ur en stund där. Men mina paket fick jag till sist. Fråga mig inte varför de helt plötsligt hamnat på stora postkontoret igen, i minst ett halvår har de skickat allt automatiskt till det i centrum för att jag bett dem.

Men hur som helst, idag var det två sminkborstar jag beställt via Ebay som dök upp samt mitt paket från ASOS. Allt som perfekt, utom den klänningen jag såg mest fram emot. Hade tagit XL då märkesgrejer kan vara rätt små i storlek men inser att L eller t.o.m medium hade fungerat bättre. Den var dessutom betydligt längre än den såg ut på bilden. Nå, kan ha den med skärp om inte annat. Eftersom allt annat ser så bra ut orkar jag ärligt talat inte skicka tillbaka nåt som ändå bara kostade 154 sek på rea. Kan säkert sälja den på estniska versionen av blocket om inte annat.

Önskar jag hade en outfitbild men har inte alls tänkt på det. Lovar ta en imorgon, kan ha något av mitt nya på mig också. På tal om det, har ju bla beställt en gigantiskt stor skjorta och den är rätt rynkig efter att ha rest. Jag äger inget strykjärn, hur slätar man ut den, utan hjälp av strykjärn? Tar emot alla förslag :-). Kan behöva det för andra plagg också.

Har som sagt ingen outfitbild, men tog en bild med camen så ni iaf får lite mig :-). Utan glasögon då jag äntligen tagit mig iväg till optikern för några veckor sen och kollat synen och fixat nya linser. Långhårig har jag också blivit, och om någon undrar hur mitt hår är helt naturligt, självtorkat utan produkter, this is it.

Var förbi jobbet också, även om jag inte får jobba så kan jag ju titta förbi. Ena halvan av min bonus hade dykt upp, minneskortet till min telefon. Nu väntar jag bara in själva telefonen också :-). Håller på att kolla på abonnemang, nästan nödvändigt när man vill kunna utnyttja sin androidtelefon till 100%. Bäst av allt idag var däremot att få träffa Nadja som kommit hem från sin semester :-).

/Hanna

6 thoughts on “Hämtat paket – Tjockisbloggen.se

  1. Var det inte du som köpte kläder som INTE behövde strykas. Nu när du gjort det är det nog dags att införskaffa strykjärn och strykbord.

  2. Häng den på en galge inne i badrummet när du duschar, den fuktiga luften gör kläderna släta.

Kommentera

