Feelgood, bara för min skull – Tjockisbloggen.se

Jag tog en promenad upp på stan redan på dan idag för jag behövde ändå på Apoteket… Ska gå på stan även ikväll som jag skrev tidigare, eftersom det är kvällsöppet med happenings och erbjudanden, blir att möta upp Sara och eventuellt Julia lite senare.

Bestämde mig för att göra något för mig själv, bara för mig och för att jag vill och mår bra av det… Så jag kikade in snabbt på Indiska och köpte mig en ny témugg vilket behövdes för jag slog sönder min favorit igår. Köpte även en underbar pläd i 100% bomull på Åhléns eftersom jag alltid är så frusen.

Nu ska jag ge Igor mat och sen ska jag ladda batterierna inför kvällens shopping 🙂

Så här ser min goda gärning för mig själv ut, min feelgood som jag tycker att jag förtjänar efter allt som har hänt på sista tiden.


Mugg från Indiska, doftljus lime& basilika samt pläd från Åhléns

/ Sarah

3 thoughts on “Feelgood, bara för min skull – Tjockisbloggen.se

  1. Hej, jag läste en insändare idag i extra som jag tror du skrivit? Kände igen texten så himla mycket innan jag kom på varifrån.
    Tråkigt iaf, att det blir så där.
    Speciellt eftrsom det inte bara är ett litet misstag, dom där människorna verkar ju inte alls vilja göra sitt jobb.
    Är själv rädd för vad som kommer hända när min aktivitetsersättning tar slut nästa år, har haft strul med praktik och gör inte heller något just nu. Känner en konstant oro, stress och skam över det, visst är jag väl också tacksam som du skrev men ändå, gud så jag avskyr dom där pengarna.

  2. Det stämmer bra att det var min insändare du såg i Extra, förhoppningsvis kommer det att väcka en del tankar hos de som tror att det är så enkelt att gå hemma… Tyvärr så har jag ju fått beskedet efter att jag skrev det där inlägget att min ersättning har dragits in. Så nu står jag helt utan ersättning och sysselsättning, men vad ska man göra? Vet vad du går igenom när du skriver att du känner oro, vill du prata med någon som går/gått igenom samma sak så är det bara kasta iväg ett mail så kan du få min msn-adress.
    / Kram, Sarah

  3. Ping: LSD-outfit, Balthazar och garderobsrensning – Tjockisbloggen.se «

Kommentera

