Ootd – Tjockisbloggen.se

Vet att jag inte har skrivit på ett par dagar nu igen… Men dels så är inte humöret på topp av olika anledningar och sen har jag haft ganska mycket att göra. Sen är det lite bökigt och ont att sitta vid datorn nu när jag har handen i paket plus att min rygg har börjat jävlas med mig igen *suck*.

Idag har jag planerat in att ha en lugn dag och ta saker som de kommer och bara göra sådant som jag tycker är roligt och som jag vill göra… Man behöver få ha såna dagar också ibland. Ikväll så är det kvällsöppet på stan så då ska jag väl knalla upp dit en sväng och strosa runt lite och se om man hittar nåt roligt…

Har faktiskt fått en liten ”present” med posten idag, det trillade ner en Marabou Vintervit 180 grams choklad 🙂
Jag såg på Facebook att man kunde anmäla sig till att bli en av de första 100 personerna som fick smaka och jag hade sån tur att jag kom med… Har dock inte hunnit smaka den ännu, får ta det ikväll när David också har kommit hem.

Nå här kommer min outfit för dagen, tröja från Åhlens strl M och leggings från gud vet vars och vilken storlek *s*. Skorna är iaf från Rieker och storlek 38, det vet jag med säkerhet 🙂

/ Sarah

Kommentera

