Leker med ny fin fån – Tjockisbloggen.se

Nu har min nya roliga leksak kommit, gissa hur kul det var att ha ledigdag på schemat :-). Har suttit/legat/stått och pillat med min fina telefon hela dagen i princip. Den är helt klart beroendeframkallade och jag älskar Androidformatet, så smidigt att jobba med. Finns såklart massor kvar att fixa, musik och sånt, men jag börjar förstå mig på den och det går smidigt att jobba med den. Android market är full av roliga appar och nyttiga också, så ska kolla runt och se vad jag vill ha. Ännu har vi inte fått tillgång till betalappar här i Estland (såg att Sverige fått det nu), men det borde dyka upp snart gissar jag. Fick till en bra deal på abonnemang hos Tele2 så jag kunde behålla mitt nummer, och fast pris för datatrafik så jag behöver inte oroa mig för extra kostnader på den fronten. Ska ta och beställa ett skyddsskal till den , men det finns ju i mängder på Ebay med roliga färger (grå är inte direkt min färg som ni vet).

Min nya fina fån, HTC Wildfire

Som ni förstår av det faktum att jag har ledigdag, jag har blivit fri att jobba igen. Trodde jag skulle var seg igår efter 4 veckor hemma, men det flöt på som vanligt. Visst kände jag av ryggen, men det släpper när jag stått upp och rört mig ett tag. Imorgon ska jag ha en kollega som medlyssnar då hon varit borta något år som jag förstått det. Såklart man ställer upp :-), är glad för att få tillbaks folk i teamet (även om jag är väldigt glad att vissa inte kommer tillbaks för jag inte tål dem, läs: mitt ex).

Ska försöka få i mig nån slags mat tror jag, känns som det behövs (mobilen har tagit all min uppmärksamhet). Ni får två outfitbilder som låg i kameran :-).

Klänning: Katnappad från Kat, Skor från Shuu

Tröja från Lindex, Shorts och strumpbyxor från Zara, skor som ovan.

/Hanna

2 thoughts on “Leker med ny fin fån – Tjockisbloggen.se

  1. Hej Hanna,

    Vi på Tele2 är glada att läsa att du fått ett abonnemang som du tycker passar dig och att du tecknat till ett surfpaket med fast månadsvgift. Vi hoppas att du kommer vara fortsatt nöjd med ditt abonnemang och telefonen från oss.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Tele2

  2. Oj, vad kul att få en kommentar från er 🙂 Era kollegor här i Estland var mycket hjälpsamma. Telefonen är dock inte skaffad via Tele2 utan köpt olåst, bytte in jobb-bonus mot den :-). Har kört på Tele2 från början här i Estland, så ville gärna behålla mitt nummer. Var absolut inga problem.

    /Hanna

Kommentera

