Frusen – Tjockisbloggen.se

Blir ett kort inlägg från min del av universum ikväll… Har tillbringat i stort sett hela dan med David i bilen och varit bollplank och till viss (liten) del assistent när han mekat.

Har även vart en sväng på Laitis och Biltema med Sara som var snäll och ställde upp med skjuts när inte vår ”Ola” vill samarbeta och starta den elakingen *morr*. Det blev även en snabb sväng in på H&M som faktiskt fått in en del nyheter så det var kul att kika runt.

Jag har vart lite småkär i en klänning på deras hemsida som jag hoppats skulle komma till stan lagom till löning men det visade sig att den kommit redan och dessvärre sålt slut i princip direkt… Det fanns en enda klänning kvar, storlek M. Men jag har inte råd att shoppa just nu utan har köpt det jag behövt, men då kom S som en räddande ängel och bjussade på klänningen eftersom hon har en hel del i presentkort på H&M, gulle hon 🙂


Svart klänning med detaljer i fuskskinn, strl M

Fast hon vet att det bjussas igen rätt bra när möjligheter finns, eller hur S? 😉
Har däremot lagt undan lite pengar för att kunna köpa mig en riktigt bra vinterjacka i år… Har spanat in några olika på Stadium men inte bestämt mig än, ingen panik riktigt än dock…

Nej nu ska vi ta och röra oss ner till bastun och njuta av värmen efter en hel dag ute i blåst och kyla *brr*.

/ Sarah

2 thoughts on “Frusen – Tjockisbloggen.se

Kommentera

