Radio imorgon – Tjockisbloggen.se

Om någon av er läsare är morgonpigga så kan jag meddela att om ni slår på p4 Norrbotten kring 7.15 imorgon bitti så kan ny höra undertecknad där i en intervju. Kommer vara livesänt men har ju gjort det några gånger nu så det kommer gå bra :-). Väntar bara på att jag ska få frågorna och kolla igenom, men får göra det under kvällen. Kommer vara veckans utflyttade, alltså någon som flyttat från Norrbotten. Ska bli roligt. För jag kan faktiskt sakna norr ibland, även om jag tyvärr inte skulle klara att bo där längre perioder numera. Det är min familj fullt medveten om, att jag nog aldrig lär flytta upp igen. Mamma är väl inte direkt förtjust, men jag tror jag siktar på Stockholm när jag väl någon gång flyttar tillbaks till Sverige. Det eller möjligen Göteborg.

Sitter på jobbet, rätt lugn dag, dessutom ledig imorgon vilket innebär att jag slutar redan 19.30 idag :-). Försökte beställa och betala en biobiljett till Despicable Me 3D men det gick mindre bra, banken gör uppdateringar i sitt system. Kan alltså inte betala via min internetbank, får bara tecnical error. Eftersom jag bara har 20 minuter mellan det att jag slutar och bion börjar hoppas jag att jag hinner fixa en biljett. Annars kanske jag sätter mig och äter nånstans och tar en senare film. Är bara så biosugen nu när jag äntligen kan sitta längre stunder.

Ska nog gå på bio imorgon med på eftermiddagen. Vill verkligen se Step up 3d, då jag älskar dansfilmer främst streetdance. Önskar verkligen jag kunde röra mig som dem, men har inte tid att gå lektioner då de ligger fel tider. Finns nämligen en dansstudio precis vid jobbet. På tal om streetdance så lär jag beställa biljetter till ett evenamang den 30 oktober här i stan. En stor streetdancetävling, som tydligen brukar vara riktigt bra med väldigt proffesionella crews och domare.

Nåväl, ska kolla om jag har tur med banken nu, håll tummarna.

/Hanna

Kommentera

