Boing boing boing – Tjockisbloggen.se

Lite lagom hysteriskt jag på sista tiden så rubriken passar in. Kan inte sitta still och är lätt uttråkad. Ändå är det mycket nu så vet inte varför jag är så uttråkad. Borde inte kunna vara det. Jag känner mig som ni vet sen helgens inlägg förvirrad och allmänt borta och det bättrar inte på min flumighet som är rätt hög redan i normala fall. Stackars mina kollegor… Har sagt de får bita mig om jag är jobbigt energisk :-).

I övrigt så har jag nu köpt biljetten till helgens streetdance tävling, ska bli så kul :-). Lördagen är alltså fullbokad till sent in på natten för självklart ska jag vidare till club Hollywood för festen efteråt. Bra musik, folk som gillar att dansa och snygga b-boys, kan det bli mycket bättre ;-). Ok att jag inte får med mig nån bekant ut (dvs de har dålig musiksmak *s*), jag är rätt säker på att jag kommer ha riktigt kul.

En till notis, jag har bytt hårfärg. Det är dags att byta till vinterpälsen så slängde i mörkare rödbrun i håret. Det rödblonda får kanske återkomma igen till sommaren. Vintern trivs jag alltid i mörkare hår, om än jag får mycket jobbigare utväxt att fixa. Dessutom, ju längre hår desto jobbigare blir det att färga inser jag. Nu är det ju precis i höjd med axlarna när det är blött och kammat (sen drar det ju upp sig några cm när lockarna torkar).

Så här ser jag ut nu i håret, och innan. Bilden före suger för jag kom på att jag var tvungen att fota när jag precis hade fått av mig kläderna för att färga håret. Orkar aldrig ha kläder då eftersom jag ändå ska in med hela mig i duschen för att skölja ur färgen, orkar inte böja och ha mig. Alltid lika roligt med rött hår då, ser ut som man står mitt i ett blodbad. Anyway 🙂

Före

 

Efter (ofixat)

Efter (fixat i min standard fluffboll)

/Hanna

Kommentera

