Ss och ootd – Tjockisbloggen.se

Hade tänkt blogga outfit och senast shoppat igår men jag hann helt enkelt inte med… När David kom hem från jobbet så drog vi på lite varmare kläder och fixade lite med bilen, gick en promenad med Igor och handlade lite grann. Sen vart det middag och kika lite tv och även ett avsnitt av vår nya favoritserie, The Big Bang Theory – love it!!

På dagens schema står det lite blandade saker men som alltid har jag en hel att göra… Först och främst så måste jag komma ihåg att hämta ut ett paket med två tröjor som vi beställt till David och sen skulle jag behöva leta fram Igors täcken vars de nu kan ha hamnat, inte sett dem sedan flytten i våras.

I eftermiddag så har jag möte med min kontaktperson vilket är både skönt och jobbigt och brukar vara ganska trött efteråt. Efter det så är det hem och käka middag med älsklingen för ikväll ska jag och Sara på vip-kväll på en galleria här i stan… Det är väldigt hemligt vad det är för jippon men man måste ha biljett för att komma in plus att de har ordnat garderob så man kan hänga av sig jackan, spännande.

Här kommer iaf bilder på mina leggings som jag köpt i måndags och tisdags och som jag skrev om igår, samt gårdagens outfit.



Byxor från frk, Åhléns storlek L.
Infällningarna i sidorna är inte alls så blanka som de blev på
första bilden, det är kameran som luras. Dragkedja längst ner
på insidan i benen. Lite skumt dock att dragkedjan upptill
inte sitter fram eller i sidan utan mitt bakom röven.



Leggings i ridbyxe-stil från Gina Tricot strl L.
Ganska kraftigt tyg, varmt och skönt om benen. Har även
svarta av dessa. Fickorna är inte riktiga men tyvärr ganska
klumpigt sydda så det är lite irriterande men man vänjer sig.



Leggings i ridbyxe-stil från Cubus strl L.
Även dessa är i kraftigare tyg, jag har även svarta. Tyvärr
så är fickorna ganska klumpiga på dessa också men som
sagt så vänjer man sig nog efter ett tag.


Köpte även dessa två snygga hårband för endast 19:- på Cubus


Min outfit från igår består av
Klänning (uppvikt en bit) från H&M strl M
Leggings (se ovan) från Gina Tricot strl L
Skorna är strl 38 och kommer från H&M

/ Sarah

Kommentera

