Single girl night out – Tjockisbloggen.se

Jag var då ut igår, ensam på krogen. Eller ensam är väl en definitionsfråga, det var ju en massa annat folk på klubben också, jag gick bara inte dit med någon. Ärligt talat, gå ut själv var kul, jag kommer göra det mycket mer. Ingen som säger att musiken är dålig, ingen som man behöver ta hänsyn till. Vill jag vara social och prata med folk så kan jag, men vill jag bara vara för mig själv och dansa så är det också ok. Om någon har någon åsikt att det vore fel, då är det inte mitt problem. De jag snackade med igår tyckte alla det var coolt att gå ut ensam som tjej så fick snarare cred för det. Hade hur som helst en riktigt kul natt ute, fler sådana tack.

De som var DJ:s igår, all musik var bra, det fanns ingen dålig låt utan det var precis sådan som jag gillar. Kunde dansa hur länge jag ville också, då jag lämnade klackarna hemma och körde på bekvämlighet. Att se alla streetdansare från tävling på golvet höjde också stämning. Idag blir en långsam skön söndag iaf 🙂

 

Enkel bronsig sminkning fick det bli igår, uppsatt hår, så mycket bekvämare när man ska dansa.

Linne från H&M, jeansleggings med bakfickor från Seppälä, Sneakers från Nike

Kommentera

