Nostalgi – Tjockisbloggen.se

Nu börjar äntligen min förkylning att avta och jag börjar återgå till normala gängor igen… Tyvärr så innebär det att min förkylning har flyttat över på min älskling som nu är riktigt krasslig.

Har inga nya outfitbilder att lägga in men en från förra veckan som jag glömt att visa så ni får den nu om än den inte är den nyaste…

Har varit en väldigt lugn vecka för våran del så jag har inte mycket alls att skriva om. Imorrn ska jag och en tjejkompis återuppleva gamla hemska 80-talet och vår ”uschliga” uppväxt – vi ska nämligen och se nostalgibandet Attack!

Minns att jag spelade sönder Ooa hela natten, gick antagligen på mellanstadiet eller högstadiet och de var en av mina största idoler *s*. Känner mig verkligen uråldrig när jag tänker på hur länge sen det var… Att jag sen fyller år igen om drygt tre veckor ger mig inte mindre ångest 🙂

Var en jättesnabbis på stan idag och råkade trilla över en klänning på H&M som jag nog mest troligt ska ha på mig imorrnkväll.


H&M Divided 199 kr, strl 42

Förutom fest med S imorrn så kommer mina föräldrar och hälsar på, tillsammans med min syster och hennes man samt deras fyra barn som är på besök från Småland. Ser fram mot det 🙂

Nu ska jag pyssla om min älskling och kika lite tv.

/ Sarah

2 thoughts on “Nostalgi – Tjockisbloggen.se

  1. Emma – Haha jag bloggade just om att jag känner mig feg idag så jag får se om jag vågar ha den! Beror väl på vad som drickes under kvällen 😉
    Har tyvärr glömt kameran hemma (på fest) men kanske kan ordnas foton ändå vi får väl se 🙂
    / Sarah

Kommentera

