Fredagkväll – Tjockisbloggen.se

Sitter hemma hos S, R och J och dricker lite vin och cider, så blir det felstavningar och konstiga meningar så beror det dels på tidigare nämnd dryck men också att jag sitter vid hennes bärbara dator som har helt annan struktur på tangentbordet än min egen. Är så van vid mitt tangentbord på Mr Bubbles (min bärbara dator heter så *s*) att jag skriver som en kratta när jag lånar någon annans dator…

Men men det får bli vad det blir. Idag har jag träffat min syster och hennes familj ett par timmar eftersom de varit till stan och hälsat på… Det var så roligt att få krama ungarna igen, det blir ju inte att vi ses så ofta eftersom de bor i andra änden av landet. Köpte en ny handväska på H&M som både jag och S spanat på tidigare men den sålde slut på bara några dagar på butiken inne i stan. Så jag blev väldigt glad när jag trillade över den idag, har tyvärr ingen bild på den då den inte fanns på deras hemsida och jag har ingen kamera med mig ikväll, får visa bild på den imorrn.

Förutom det så blev det en tunika från KappAhl som jag kanske ska ha på mig ikväll, om jag inte vågar mig på den jag visade igår (känner mig lite feg idag) *s*. Ikväll ska vi och se nostalgibandet Attack, ujuj vilka minnen man har till Oaa hela natten *åldersångest*.

Nej nu ska jag ta och övertala S att prova lite kläder här så hon kan bestämma vad hon ska ha på sig, sen är det väl lite mer alkoholhaltiga drycker som ska intas och sminket kastas på… Planen är att ta sig ut senast 22.30 men vi har nog aldrig lyckats hålla en tidsgräns tidigare så varför börja idag? 😉

/ Sarah

Kommentera

