Visa baken, inte min melodi – Tjockisbloggen.se

Idag har jag vart på stan en snabbis med S och strosat runt lite… Köpte en supersöt stickad tröja på H&M Divided men jag hittar inte min kamera så kan inte fota varken den eller handväskan från igår. Men jag ska leta lite noggrannare sen när jag ids, känner mig rätt seg idag *s*.

Snön har dalat ner här hela dagen så jag och Igor har varit ute och haft snöbollskrig… Det är skitkul att ha snöbollskrig med sin hund för
1) Jag kan kasta hur mycket jag vill på honom och han kastar aldrig tillbaks
2) Det är alltid jag som vinner!
3) När man busar med hunden kan man vara hur barnslig som helst utan att någon bryr sig

Vet inte vad som händer ikväll men jag gissar på en lugn kväll i soffan, några direkt ansträngande aktiviteter har jag ingen lust med faktiskt. Ska strax ta och ge Igor mat och sen ut i snön och busa igen 🙂


Tunika från KappAhl strl M
Kjol från H&M (syns inte) strl XS
Leggings från Gina Tricot strl L
Stövlar från Eurosko strl 38

Det roliga med min outfit är att min tunika var så kort att när jag gick gled den upp och visade ändan, inte så välplanerat från min sida för jag hade ingenting att ha under och visa baken är inte min melodi. Men som tur är så hade S en mörkt petrolblå minikjol från H&M som jag fick låna och ha på mig för säkerhetsskull *s*. Kjolen syns inte på bilden men den finns där 🙂

/ Sarah

Kommentera

