Hostcentralen – Tjockisbloggen.se

Har legat sjuk hela veckan här hemma, första dagarna hade jag ingen röst alls, nu är den hyfsat ok och förkylningen tynar bort. Men den där envisa torrhostan vill inte försvinna. Testar alla huskurer jag kan hitta, ingefärste är bästa hittills, det verkar lugna irritationen i halsen ok. Blir att ta med en klump ingefära och honung till jobbet imorgon att dricka genom dagen. För jobba ska jag! Hatar att vara hemma. Jag vill vara bland folk. Ska ut på stan här om ett tag och köpa en del småsaker jag behöver. Dessutom är jag på jakt efter en grej till imorgon kväll.

Mitt vattenhål på helgerna här i Tallinn 🙂

Ska såklart ut imorgon kväll, och ska faktiskt träffa någon på klubben. Nej, ni får inte veta mer :-P. Det är bara en dejt, that´s it :-). Det är hur som helst Dance of all colours, massa uv-ljus och glow in the dark färg som man kan bli målad med. Dessutom verkar det som det mest ska vara r´n´b och hiphop som spelas. Får bli bekväma skor. Men jag siktar på någon rätt liten outfit, tycker det passar temat, så behöver kolla butikerna. Ska finnas en clubwearbutik i gamla stan jag ska kolla in. Vill ha ett par små och väldigt blanka shorts om det går att hitta för någon som är större än storlek 38.Eller något annat kul och färgglatt. Men nåt kul ska jag nog hitta på stan, det gör jag alltid när jag jagar kläder. Hoppas iaf på en kul kväll, men det har jag alltid ute.

Som sagt, har inte mycket att säga om veckan, har legat hemma dålig så det händer inte mycket. Igår roade jag mig med att lägga in min playlist på mobilen, så jag slipper ha med både mobil och mp3 när man är ute. 8GB minneskort är bra att ha 🙂 Nå jo, nu ska jag dra på nåt varmt och ut. Ha en bra dag.

/Hanna

Kommentera

