Rosa beställning – Tjockisbloggen.se

Har känt mig hängig ett tag nu så blogglusten och inspirationen att skriva är inte på topp just nu, därför det inte kommer så många inlägg från mitt håll för tillfället… Men sånt är livet, allt är inte guld och gröna skogar för jämnan 🙂

Idag är det dessutom så där härligt varmt ute så det blir inte mycket gjort idag, inte ens Igor vill vara ute och busa i snön och då är det illa *s*. Nåja det är rätt skönt att han hellre ligger inne och myser med matte och husse i soffan än kräver långa promenader på två timmar.


15 grader kallt ute imorse

Har faktiskt klickat hem två grejer från H&M idag, tycker att jag kan unna mig en liten födelsedagspresent om än 1½ vecka för tidigt. Å andra sidan levereras mysdressen i slutet av november och tröjan först i slutet på december (om den inte hinner komma hit till stan innan dess för då köper jag den i butiken) så iaf mysdressen bör komma lagom till min födelsedag 🙂


Mysdress i storlek L från H&M, 149:-


Söööt tröja strl 42 H&M, 249:-

Hade dessutom två rabattkoder så med frakt blev det inte mer än 238 kr för tröjan och myskläderna, helt okej pris måste man ju säga 🙂

/ Sarah

 

2 thoughts on “Rosa beställning – Tjockisbloggen.se

  1. Ping: Renar på stan – Tjockisbloggen.se «

Kommentera

