OOTD och 70 timmar – Tjockisbloggen.se

Nu har jag äntligen kommit mig för att fota outfits, har inte känt mig pigg den senaste tiden så det har blivit väldigt lite gjort överlag men nu så… Den ena outfiten är från i lördags och det andra är dagens.

Sen kan jag erkänna att jag hittat ett väldigt bra sätt att distrahera mig själv när tankarna blir för många eller jag är på dåligt humör och behöver annat att tänka på… Visst spelar jag rätt mycket på min iphone men så mycket som jag spelat sista tiden har jag aldrig gjort förut, just nu är det kortspel som gäller.

Nu på söndag så är det ett år sedan jag fick min iphone i födelsedagspresent och jag har spelat nästan 70 timmar, och det är bara kortspelet!

Nu är det time att se ANTM!

/ Sarah

Kommentera

