Intervju och så vidare – Tjockisbloggen.se

Jag har ju bara ett vikariat just nu, som avslutas i januari (om inte chefen inser hur otroligt viktigt det är att behålla mig och skapar en tjänst till mig), så jag söker ju lite nya jobb. Och på onsdag ska jag på intervju på Bodens stadsbibliotek, det är ett ettårigt vikariat som börjar i januari – håll tummarna. 🙂

Annars tröskar både jobbet och livet på i jämn fart. Det är ingenting spännande eller utöver det vanliga som händer; ja, förutom imorgon kväll då hela jobbet ska gå ut och äta tillsammans. Fast det är kanske inget jättespännande och extraspeciellt det heller. 😉

I helgen ska jag försöka ta lite outfitbilder, min monsterbeställning från Ellos har ju kommit och jag kommer att behålla allt. (Kors i taket!) Nu är jag redan lite sugen på att beställa lite mer, jag har hittat två väskor och två par kängor – som förmodligen redan är slut i lager, jag vill inte se efter för då blir jag nog bara besviken – som jag vill ha. Och den 10/12 ska jag gå och klippa mig, det är verkligen på tiden. Svårt att få en klipptid som passar när jag kommer hem tidigast kl 17 mån-tors och ”min” frisör stänger 17 och inte har öppet helger… fredagar är den enda dag som funkar.

Ja ja. Vad är väl en bal på slottet, och så vidare. Nu blir det soffan och en bok medan jag väntar på att maten blir klar; idag blir det kålpudding till middag. Mmm, husmanskost. 🙂

//Martina

Kommentera

