Födelsedagsmorot – Tjockisgloggen.se

Blir ett väldigt snabbt inlägg från mig idag för jag har massor att göra… Och seg som jag är så kom jag inte ur sängen förrän halv elva idag *s*. Hade iaf jätteroligt ute igår, lagom mycket folk och bra musik så nu har man träningsvärk i knäna och ont i fötterna haha.

Gårdagens outfit :

Fick nog världens konstigaste komplimang igår, förutom att jag fick höra att jag såg så ung ut att jag kunde omöjligtvis fylla 32 år idag så fick jag även höra ”du är så snygg så jag måste gå, jag kan inte prata med dig” *s*. En annan sa att den som satt ring på mitt finger var ”en lycklig jävel” 🙂

Nå här kommer iaf en bild som jag tog med webcamen på ”mitt nya hår” som var tänkt att bli mörkrött men shit happens 🙂
Är ju bara toning så det ska försvinna efter 6-8 tvättar.

Nu ska här bakas tårta och fixas inför kvällens kalas!!

/ Sarah

3 thoughts on “Födelsedagsmorot – Tjockisgloggen.se

  1. Grattis på födelsedan! Den nya hårfärgen gör verkligen så dina ögon ser knallblå ut 🙂

Kommentera

