Presenter – Tjockisbloggen.se

Sitter här inlindad i en av mina presenter och mår pyton idag… Började få ont i halsen igårkväll och idag känner jag mig jätterisig 😦

Har fotat några av mina presenter igår och den allra bästa sitter jag inlindad i just nu, en elektrisk värmefilt som jag fick av min älskling! Jag som alltid fryser, kan det bli bättre?! 😀

Idag ska vi hämta ut min present från Tyskland, klänningen från Tommy Hilfiger. Förutom det så har jag kursen idag, annars ska jag försöka att ta det lite easy så jag friskar till  mig…

Gårdagens födelsedagskalas-outfit :


Leggings fr Gina Tricot strl M
Tröja fr H&M strl 42


Underbart mysig OBH Nordica värmefilt som jag fick av
finaste sambon i världen


Glaskulor med ljusslingor inuti, går på batterier vilket jag
tycker är skitsmart. Kommer från HemTex.


Supermysiga vantar från KappAhl


Mjuk och skön kofta från Cubus strl M


En ”ring-hund” från Guldfynd

Klänningen från Tyskland, Tommy Hilfiger strl L

Några av mina födelsedagspresenter, har även fått lotter och presentkort bland annat 🙂

/ Sarah

Kommentera

