Hanna vs garderoben, vinnare jag… – Tjockisbloggen.se

Sa ju att jag skulle vinna, efter lite konsultation med min goa mumin på facebook (tack gode Gud att vi står ut med varandras ibland väldigt ytliga grubblerier, bra tjejkompisar är bäst). Hittade en superkombo som jag tycker var passande för mina planer. Orkade dock inte ta på den till jobbet utan ska byta om sen innan jag drar ut. Hoppas den uppskattas :-). Jo, jag har som en dejt, eller rättare sagt, en tredje dejt med samma väldigt trevliga kille. Fast den första räknas inte som en planerad dejt, det blev som en dejt under kvällens gång. Ska ut och äta middag och blir säkert lika trevligt som de tidigare gångerna. Ser hur som helst fram emot ikväll.

Nattfotad outfitplanering :-): Tröja från Lacoste, kjol från Zara, Stövlar från Wedins (Tack Sarah för minnet!)

Tog en bild när jag hade kommit fram till en bra och varm klädsel, jag ber om ursäkt för kvalitetet och mitt hår :-). Den är tagen halv ett på natten, och jag hade precis släppt ut håret  som varit uppsatt hela dagen. För övrigt behöver jag klippa mig, mina toppar är så risiga just nu, men det är väl inte konstigt. Har inte klippt mig sen april så det är väl dags.

/Hanna

2 thoughts on “Hanna vs garderoben, vinnare jag… – Tjockisbloggen.se

  1. Jag tror faktiskt att dina stövlar kommer från Wedins för jag var med när du köpte dem 😉
    / Kram Sarah

Kommentera

