Upp och ner – Tjockisbloggen.se

Det här har varit en upp och ner dag för mig så det blir inget långt eller seriöst inlägg… Har huvudvärk som satans och fortfarande en massa att göra ikväll suck. Kom på igår att jag ska fara upp till Gällivare och hälsa på föräldrarna en snabbvisit, har egentligen varken tid eller råd just nu men jag har inte varit upp sedan början av sommaren så samvetet börjar göra sig påmint 🙂

Har faktiskt fixat klart julklapparna till ”den sidan” av släkten så de får följa med upp på tåget och sen färdas genom Sverige ner till Småland med föräldrarna mina. Nu är det bara lillebror och hans sambo kvar att hitta på nåt åt men jag har absolut ingen aning om vad just nu… Sen är det julklapp till David och så till hans sida av släkten som ska ordnas men har en del idéer.

Idag har jag varit på stan två vändor, först och fikat med en ”ny” tjejkompis (M) och så gick vi en snabbis på H&M och kikade. Sen fick jag gå en sväng till sent på eftermiddan för jag glömde att köpa den sista julklappen *senil* som ska med på tåget imorrn… Har lyckats hitta riktigt kul/bra grejer skitbilligt vilket känns kul 🙂

Dessutom hittade jag mina vinterskor från förra året i förrådet när jag var och rotade runt ikväll, ett par svarta Ecco-stövlar i mocka. Hoppas bara att de passar i år också, ska testa dem på kvällspromenad med Igor när vi går för att möta David då han slutar jobba om en halvtimme…

Dagens outfit, fick bli en pös-pös-pösig kofta för jag hade en sån där dag då jag får panik när något sitter åt upptill.


Kofta fr Cubus
Topp fr frk Åhléns
Leggings Gina Tricot

/ Sarah

Kommentera

