Senast shoppat – Tjockisbloggen.se

Idag har jag varit en sväng på stan och shoppat lite, bland annat ett par jättesnygga vinterstövlar (vilket jag faktiskt behövde) på rea. Är lite osäker på om jag ska behålla dem dock, de är så snygga och priset, 199 kr, är ju inget att argumentera om men de är väldigt snäva i skaftet på vänster ben (dock är det äkta skinn så det ger ju med sig). Sålde dem på Tradera för 350 kr 😉

Förutom skorna så köpte jag en jättesnygg svart enkel skjorta åt David som är på julbord med jobbet ikväll. Förra veckan så beställde vi lite underkläder från Frank Dandy men jag tror inte jag har kommit ihåg att skriva om det… Iaf så kom de för nån dag sedan och oj vilken underbar kvalitet!

Eftersom vi hade en rabattkod som ger 50% rabatt på allt och dessutom fri frakt så blev det relativt billigt och vi la en ny beställning idag så förhoppningsvis trillar ner i brevlådan på måndag eller tisdag 🙂

Fri frakt worldwide samt 50% rabatt på allt – http://www.frankdandy.com Ange kod fd50vip

Jag har beställt fyra par trosor i olika mönster storlek M, samt två par boxers till min darling

Nu ska rastas hund en snabbis och sen ska vi kika på Lyxfällan!

/ Sarah

Kommentera

