Dyrt j’kla skit – Tjockisbloggen.se

Fan så less jag är idag! Igår var jag och David på stan en sväng för att köpa en födelsedagspresent… Hade så sjukt ont i ena foten när vi var på stan och det brukar jag inte få av mina vinterskor.

Väl hemma när jag tog av skon såg jag att den har gått sönder, dels så har den spruckit i sömmen på insidan och allt foder var borta där så det var en jättevass kant som kommit ut och skavt bakom hälen och upp på benet hela tiden. Så nu har jag ett snyggt och skönt skavsår 😦

Känns ju bra när man äntligen unnar sig ett par dyra, fina vinterskor och de går sönder efter två månader. Har letat fram kvittot och ska tillbaks med dem till EuroSko imorrn och gudnåde dem om jag inte får pengarna tillbaks… Tusen spänn, då ska skorna ta mig fasen hålla längre än så här!


DYRT SKIT!

/ Sarah

Kommentera

