Snöstorm – Tjockisbloggen.se

Idag har vi snöstorm här i Luleå och det är verkligen ingen överdrift kan jag säga. Igor vill inte alls vara ute utan ligger och myser i sin bädd och ser lidande ut när vi föreslår en promenad 🙂

Jag och David har varit en snabbvända upp på stan och kikat på lite julklappar… Det enda som jag vet att jag önskar mig i jul är en ny elvisp *s*, skitkul eller inte men vi behöver verkligen en ny.

Nu väntar en lugn myskväll med sambo och hund, tevespel och faktiskt lyxen att beställa hem pizza 🙂

/ Sarah

Kommentera

