På ingående – Tjockisbloggen.se

Vill börja med att be om ursäkt för de dåliga uppdateringar senaste tiden. Vi har alla tre mycket att göra så här slutspurten inför jul och tyvärr så har bloggen blivit lidande vilket vi ber om ursäkt för…

Idag har jag och David varit på stan och inhandlat de sista julklapparna så det känns skönt, nu är det bara kvar för mig att köpa sista delen av Davids julklapp och sen ska det göras snygga paket här under veckan.

Just nu sitter jag och inväntar en stycken Hanna som kommer hem över jul för att hälsa på och mellanlandar hos oss här i Luleå. Hennes plan borde ha landat för en liten stund sedan så jag sitter och väntar att hon ska ringa och säga att hon hittat en taxi och är på ingående…

Ikväll blir det nog ganska lugnt, massa surrande för vi har mycket att ta igen när vi inte setts på ett halvår drygt 🙂
Blir nog att gå ut och äta middag också, tyvärr jobbar älsklingen kväll så det blir bara vi två då. Imorgon blir det shopping hela dagen innan jag tyvärr måste släppa iväg henne med tåget och lämna över henne till hennes familj i Gällivare…

Har ju jagat vinterskor nu och i min jakt drivit alla butiksbiträden till vansinne skulle jag tro, men inte kunnat hitta något som fungerar för mina helvetiska fötter suck.

Eller jag har faktiskt köpt ett par något fodrade, men dock snorhala, stövlar för 200 kr på rea som åtminstone är bättre än sommarskor… Plus att jag har beställt två par skor som jag verkligen verkligen hoppas att det ena ska fungera. Har ett paket att hämta ut efter kl 18 så förhoppningsvis är det ett av paren, vi får väl se.


Skorna jag köpt på rea för 200 kr, mina är dock mörkbruna

I övrigt har jag nog inte så mycket att berätta vad jag kan komma på just nu, blir kanske lite foton från kvällen och shoppingen imorgon om vi ids och hinner fota 🙂

Kommentera

