En get i julklapp – Tjockisbloggen.se

Till att börja med så vill jag önska en riktigt goder fortsättning på helgen och kommande nyår!

Julen för oss har det varit jättebra med god mat, fina klappar och framförallt trevligheter med nära och kära… Igår hade vi en lugn och mysig hemmadag och firade inget särskilt trots att det var ”våran dag”, vi har nämligen varit tillsammans i 9,5 år nu 🙂

Idag så ska vi åka till Töre och äta en sen lunch tillsammans med Davids familj, samma gäng som på julafton tror jag att vi blir faktiskt (minus en person, en hund och två katter *s*). Igor fick vara hemma ett par timmar på julaftonen eftersom att Davids pappa också har hund och de går inte ihop plus att Nina och Peter (Davids syster och man som vi var hos) har katter. Men idag så får Pigge också följa med 🙂

Har lite foton på en del av våra julklappar samt en outfit som jag tänkte lägga in innan jag ska börja göra mig iordning för att fara…


Våran julklappshörna tidigare i veckan


Jag älskar att slå in och göra snygga paket


Såå snygg ljusstake-kombination från Cult Design


En kul bok med söta djur



Ett vackert armband från Indiska (tror jag)


Ett bling-bling ljus, glittrar jättefint när man tänder det


En alldeles egen get (bääää, eller är det så får låter?)


Två jättefina muggar, dock lite mindre röda i verkligheten utan mer åt ockra


Den bästa julklappen av alla! Av min älskling så fick jag dessa underbara
handskar, riktigt rejäla och fodrade som ska klara temperaturer på
neråt minus 40 utan problem. Jag som alltid fryser och aldrig skulle nämnas
köpa såna här själv, i love them!! *gladast i världen*


En något hopsjunken jag på grund av ont i ryggen
Klänning från Åhléns
Leggings från Pierre Robert
Skor som inte är med på bild, Timberland

/ Sarah

2 thoughts on “En get i julklapp – Tjockisbloggen.se

  1. Emma – Ja den är verkligen fin, fick den av lillebror och hans sambo 🙂
    Har inte fotat allting, det ides jag inte *s* men det var riktigt bra grejer, fick även en hushållsassistent 🙂

Kommentera

