Varning för Brandos.se – Tjockisbloggen.se

Jag skrev förra veckan om att jag beställt skor från Brandos.se och att jag var besviken… Då var jag besviken, nu är jag förbannad!

Däremot så de jag beställde från Brandos är jag väldigt sugen på att behålla men tyvärr så är jag rätt besviken på Brandos själva även om skorna är fina. På deras hemsida så uppgav de att storleken jag beställt är US 5.5 vilket motsvarade EU 37.5 enligt informationen.

Men nu när skorna kommer så står det att de är storlek US 5.5 vilket i EU är 38. Så de är en aning för stora men med en iläggssula ska de nog fungera utan problem… Dessutom så har den ena skon nåt kletigt, smutsigt (ser ut som limrester) högst upp på kanten av fodret och det är ju inte så snyggt.

Jag mailade dit på torsdag förmiddag och visst eftersom det var julafton på fredag så kan jag förstå att de inte hann svara innan helgen. Men att de inte hört av sig varken igår eller idag trots att jag mailat igen tycker jag är väldigt väldigt dåligt

Enligt deras hemsida så har de som målsättning att svara på mail inom 24 timmar eftersom de tydligen prioriterar mailkontakt före telefon… Hmm kanske skulle räkna ut hur många timmar som gått sedan jag mailade i torsdags?

Det som är ännu lustigare är att trots att de inte tycks ha tid (eller lust?) att svara på mina mail (kanske för obekvämt att bli ifrågasatt så det är enklare att ignorera än svara?) så kan de sitta och göra reklam för sig på Facebook där de minsann har tid att svara och skriva.

Nej jag må vara grinig men detta är fan första och sista gången som jag beställer från Brandos.se för jag förväntar mig bättre service än detta!

/ Sarah

3 thoughts on “Varning för Brandos.se – Tjockisbloggen.se

  1. Fortfarande inget svar från Brandos.se trots utlovat svar på Facebook i förrgår… Det lustiga är att de svarar varken på mail eller i telefonen men de har tid att sitta både på Facebook och att blogga på sin skoblogg?
    Ja jag kan inte annat än varna för att beställa från denna sida. / Sarah

  2. Nu har de efter ett x antal mail från mig äntligen hört av sig! När de väl svarade så var de iaf trevliga och bad om ursäkt för misstagen och den långa väntetiden på svaret…

    Fick 400 kr rabatt på skorna så det känns bra, 599 kr istället för 999 kr. Plus en presentkortskod på 100 kr men det är inte troligt att vi kommer beställa där igen.

    / Sarah

  3. Jag har beställt därifrån många gånger o alltid varit mkt nöjd. I och för sig har jag aldrig behövt reklamera något så vet inte hur kundservicen fungerar.

Kommentera

