Läsglädje – Tjockisbloggen.se

Lite oväntat att detta inlägg kommer från mig och inte från ”vår” bibliotekarie kanske men jag tänkte att jag skulle tipsa om två bra böcker som jag har läst under julhelgen.

Jag är en sån där period-läsare, har inte läst en enda bok på hela hösten tror jag för lusten har helt enkelt saknats och då kan jag inte hitta den ro jag behöver för att kunna läsa. Men jag klickade hem två böcker från Adlibris.se för 88 kr inkl frakt och när de sen kom så slukade jag dem *s*

De var båda väldigt bra, så nu sitter jag och kikar runt på deras hemsida för att se om jag kan hitta någon fler bok som lockar mig att läsa. Det enda tråkiga är att jag läser ut en pocket på två dagar och sen vill jag ha en ny vilket blir dyrt i längden 🙂

Har massor och ännu mer böcker liggandes i kartonger för jag är en sån som har svårt att göra mig av med böcker trots att jag läst de flera gånger. Och vi har ingenstans att förvara dem så de ligger i kartonger i förrådet och tar upp en massa plats.

Dessa två böcker är det iaf som jag vill tipsa om :


Har läst alla tidigare böckerna i serien också

/ Sarah

One thought on “Läsglädje – Tjockisbloggen.se

  1. Ah, men det är bra att nån annan också tipsar om böcker, för det där är såna böcker som jag inte skulle läsa – inte min stil helt enkelt. 😉

    //Martina

Kommentera

