Upptagen helg – Tjockisbloggen.se

Känner mig som jag inte haft tid att skriva på någon dag, men ni vet sen innan hur mycket kaos jag har med jobbet nu, så jag hoppas det finns viss förståelse. Var som jag skrev, ut i onsdags, bara för att dansa några timmar. Bekväma skor och dans till svetten rann, perfekt onsdag ute. Orkade inte vara direkt social utan höll mig mest för mig själv. Blev alldeles för få timmar sömn, då jag var så smart att jag bokat en klipptid vid lunchtid dagen efter då jag var ledig. 

Låt mig säga att jag ÄLSKAR min nya frisyr! Dock plattade frissan den så de bilder jag har här (vet ni hur svårt det är att ta bild av sin nacke?) är med rakt hår, vilket väl nästan aldrig kommer ske. Den är skitsnyggt även med mina lockar, gillar den nästan ännu bättre lockig. Är inte så förtjust i hur jag ser ut med platt hår. Behövde ta en rätt bra bit med tanke på jag knappt klippt mig på ett år nu, april förr året var sista gången.

Anyhow, har besök i helgen av en dejt från Finland, hade en trevlig middag och gick på karaokepub igår kväll. Men jag vet inte, känner att visst han är väl trevlig , snygg och så, men vete sjutton om jag har något större intresse, känns rätt ljummet från mitt håll. Dock är jag ärlig med det så han vet vart jag står just i dagsläget, jag vägrar spela spel och vara oärlig. Tror att jag än så länge är rätt off på tanken att ha ett förhållande med någon över huvud taget ärligt talat. Men vi har en rolig helg, och ska ut ikväll och klubba lite (eller mycket).  Han åker tillbaks till Helsingfors imorgon. Nå, jag låter tiden gå, se vad som händer, dejtar lite olika, precis som det ska vara alltså :-).

Jag ska bara jobba klart för dagen först.  Bara 2,5 timme kvar av denna jobbvecka. Nästa helg kanske jag och tjejerna drar en kryss till Stockholm, vi har kollat på det :-). Har två outfits jag haft liggande i kameran någon dag nu, så de får ni här.

Klänning: Zara, Kofta: Seppelä

Tröja: Terranova, Kjol: H&M, Långa sockar: Julklapp från Sarah (Indiska)

/Hanna

One thought on “Upptagen helg – Tjockisbloggen.se

Kommentera

