Vill bli sjuk (eller frisk) nån gång – Tjockisbloggen.se

Nu vill jag antingen bli sjuk eller frisk! Helst ser jag ju att detta halsonda, huvudvärkande och snorande försvinner och inte kommer tillbaks. Men hellre blir jag sjuk ordentligt och sen blir frisk än går runt och känner mig hängig och på väg att bli sjuk hela tiden…

Är ju den årstiden nu när man brukar dra på sig förkylningar och var och varannan i våran närhet tycks vara eller vara på väg att bli förkylda så det är väl bara en tidsfråga innan min ”hängighet” övergår i rejäl förkylning. Tydligen är svininfluensan på gång igen såg jag i tidningen för nåt tag sedan… Men med tanke på att David hade det förra vändan och jag inte blev smittad (trots att jag inte är vaccinerad) så är jag inte speciellt orolig.

Idag har jag inte gjort mycket alls och inte har jag planerat att göra det heller. Älskling jobbar hela dagen och slutar först sent ikväll så jag får roa mig med att slösurfa och glo serier på datorn… Borde städa lite och ännu hellre ta och rensa i min garderob, men både orken och lusten ligger på minus just nu så det får bli en annan dag.

Det damp ner en bok i brevinkastet idag som vi har fått i gåva av ett förlag som heter Pley Text & Design, ska bli spännande att läsa den och när jag är klar med den så lämnas den över till Martina och därefter till Hanna 🙂

Har två outfitbilder att lägga in, den första är från igår och den andra är från idag. Känner mig totalt oinspirerad att fixa till mig för tillfället så ni får ha överseende med min trashankslook 🙂


Toppen är från H&M herr, strl M
Leggings från Gina Tricot strl L


Toppen är från Monki, strl onesize
Leggings från H&M, strl M
Skor i skinn och fårull fr Timberland, strl UK 5.5

/ Sarah

Kommentera

