Stendött – Tjockisbloggen.se

Känner mig fortfarande hängig och risig, ingen ork men ändå inte sjuk… Blir inte mycket gjort för min del på dagarna fast jag har massor som jag borde ta itu med suck. Bara den här hängigheten skulle försvinna så jag blev piggare och gladare.

Idag har jag i alla fall plockat bort julgrejerna, tog väl fem minuter kanske för vi hade inte så mycket. Julgranen står dock kvar på balkongen och jag borde ha ”skalat” pyntet av den idag för jag lovade min karl det, men jag har inte orkat så egentligen borde jag ta itu med det nu… Snart…

Imorrnbitti åker David till Stockholm med jobbet på nån slags konvent men han kommer hem igen på lördag mitt på dan så jag hinner knappt sakna honom (fast ska erkänna att lite ensam kommer jag att känna mig *s*). Så jag och Igor har en väldigt tråkig och lugn fredag framför oss, hade funderingar på att lyxa lite och beställa hem en pizza men matlusten är lika med noll så vi får väl se vad det blir för påhitt.

Önskar jag hade nåt roligt att berätta men det är stendött på den fronten tyvärr… Nu ska jag  stryka en skjorta åt David så han kan packa ner den när han kommer hem från jobbet om en timme.

/ Sarah

Kommentera

