Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Glömde att lägga in dagens och gårdagens outfit tidigare idag när jag bloggade… Så nu kommer de här. Just nu är jag så mätt att jag orkar inte röra mig ur fläcken, vi är halvkrassliga båda två och orkade verkligen inte ställa oss och laga middag ikväll, så vi lyxade med en pizza eftersom det är fredagkväll 🙂

Gårdagens outfit


Klänning (med ”färdiga slitningar”) som kommer från
barnavdelningen på KappAhl, strl 170 cl. Ska egentligen
ha ett skärp men det har jag tagit bort.
Jeansleggings från Cubus (tyvärr kass kvalitet, gick sönder
efter första användningen) storlek L.

Dagens outfit


Happy-clothing fick det bli idag, passar bra när
man känner sig risig… Både tröjan och
leggingsen kommer från H&M Divided. Tröjan
är storlek 42, leggingsen är strl 40.

Nu ska jag krypa upp i soffan och jäsa med älskling och hund / Sarah

2 thoughts on “Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

  1. Gillade verkligen de kläderna på övre bilden, de var jätte snygga och satt fint med 🙂

Kommentera

