Fyndat Adidas – Tjockisbloggen.se

Blir ett snabbt inlägg från mig ikväll, ska strax hoppa i duschen och försöka få upp lite värme i kroppen bara det blir reklam i The Bachelor. Slog på teven för en stund sen och fastnade fast det är avsnitt fyra och jag inte har sett det förut, men det var kul tidsfördriv…

Hade egentligen tänkt träna idag på dan men efter att jag hade varit på möte med min kontaktperson så kände jag att nej det får vara. Har ont som fan i halsen igen och känner mig trött och halvrisig men det verkar ju aldrig bryta ut nån förkylning… Men imorrn så måste jag verkligen ta mig iväg, David är ledig så vi kanske gör sällskap dit 🙂

Satt och slösurfade tidigare ikväll och hamnade på Ellos av en slump där jag fick syn på en snygg och billig träningsväska. Både jag och David är i behov av nya träningsväskor, älsklingen för att han inte har någon och jag för att den jag har nu är en axelväska och jag behöver ha en crossover som är bättre för min rygg och axlar.


Adidas träningsväska från Ellos för fyndpriset 29 kr

Vet inte om jag skrivit om det tidigare men jag har planer på två nya tatueringar, en lite större som ska sitta på vänster skuldra och en enklare som ska sitta på höger underarm… Och nu är det spikat att jag ska åka upp och bli tatuerad av lillebror den 4 februari 🙂
Vill inte avslöja vad det ska bli men denna gång blir det iaf höger underarm som ska plågas, var tänkt att jag skulle göra den större först men det får bli ett senare projekt. Nu gäller det bara att jag får tag i billiga biljetter på Tradera.

Dags att skutta iväg och ta en skållhet dusch för jag fryser! / Sarah

 

 

One thought on “Fyndat Adidas – Tjockisbloggen.se

  1. Ping: Silikonfynd – Tjockisbloggen.se «

Kommentera

