Dance the night away – Tjockisbloggen.se

Strax slut på denna arbetsvecka. Helgen hägrar. Jag vet jag inte skrivit denna vecka, men ni vet hur mina dagar ser ut. Från nästa vecka är schemat mycket bättre. Hoppas kunna fungera bättre som människa och bloggare då, håll tummarna.

När klockan slår 21.00 så kommer jag logga ut, gå förbi affären och köpa något drickbart och ätbart. Ta mig hem, börja fixa mig (jobbigaste är att få ordning på lockarna, men inget som inte massa vatten, mousse och en genomblåsning med hårtorken kan fixa). Matilda kommer kring 22 och sen blir det lite förfestande innan vi drar ut. Minttuun ligger i frysen och väntar. Ska dansa hela natten till reggaeton på Hollywood. Tror jag ska slänga ner ett par skor utan klack i väskan, lika bra, om klackarna ger upp.

Låter Rhianna inleda denna helg, cheers!

/Hanna

Kommentera

