Friday night och usla raggningsrepliker – Tjockisbloggen.se

Hade en fenomenal fredag, jag och Matilda tillbringade timmar på dansgolvet, och i baren och snackade med killar. Hade x antal udda försök till uppraggning, jag vet inte vilket som var värst. De två roligaste är nog iaf:
1. Den korta indiern (notera, jag föredrar män som är längre än mig då jag har klackar) på dansgolvet som var den mest överenergiska jag någonsin sett, som petade mig i magen hela tiden eller boxade in axel. Denna ”parningsdans” avslutades med den fantastiska raggningsfrasen (och nej, jag tänker inte censurera idioti) ”You dance so sexy, wanna fuck?” Really, grabben, har den någonsin fungerat för dig den frasen. Kan säga att jag gapskrattande gick till andra änden av dansgolvet.
2. Snubben från Paris som efter 2 minuters samtal frågar om jag är singel, och kontrar mitt ”yes, I am” med ”I want to be your boyfriend” för att sedan stirra på mig resten av kvällen. tack men nej tack, creepy!

Slutade iaf med att jag snackade med en sjukt trevlig est, men tror ni inte jag har min vanliga tur? Om det är en sak som är standard så är det detta. Jag är ute och klubbar, jag träffar snygg kille och börjar flörta, man dansar, kanske pussas lite, sådär som man gör som singel på krogen :-). Kom igen, jag tänker inte låtsas att jag är världens mest oskyldiga :-).

Jag frågar vart han kommer ifrån och det slår aldrig fel, även om det råkar vara en est, så bor de ALDRIG i Estland, någonsin. Mr hot i fredags, est, jag tänker toppen. Han bor, i London (borde anat något när en est pratade så bra engelska). Söt kille på nyårsafton, Nederländerna. Überhottie (han med personlighet som en get), Finland. Min raggningsradar suger :-). Men bytte nummer med mr Hot, vi ska ses nästa gång han är i stan. Say it again, jag älskar det här livet! La dolce vita!

Gör det bästa jag kan av situationen, njuter av livet precis som det ska vara. Har en del rejält kassa dagar, men då har man vänner som muntrar upp. Dessutom en av dem med extremt gullig hund, gosiga hundar löser alla problem :-). Men iaf, killar som läser, ta notis, och sluta använda kassa raggningsrepliker går hem. Var er själva, ha kul, tro mig, det är mycket attraktivare.

/Hanna

2 thoughts on “Friday night och usla raggningsrepliker – Tjockisbloggen.se

  1. Angel – Tack för tipset, såg den artikeln tidigare idag så vi ska se om någon av oss kan knåpa ihop ett inlägg om det!
    / Sarah

Kommentera

