Outfits från Asos – Tjockisbloggen.se

Nu har jag faktiskt äntligen tagit mig i kragen och fotat både gårdagens och dagens outfit… I och för sig så har jag i princip samma kläder både igår och idag men spela roll *s*. Det här är klänningarna som jag beställde från Asos.com rea, en viss person sa att det påminner om Fem myror är fler än fyra elefanter (det ser ut som att jag har problem att lära mig räkna *s*).

Love them!


Klänning från Asos.com strl UK 16 (EU 44)
Leggings från Cubus strl L


Klänning från Asos.com strl UK 16 (EU 44)
Leggings från H&M strl M

Idag har jag hör och häpna ätit både frukost och lunch! Det är nog första gången på år och dar som jag gör det när jag är ensam hemma, vanligtvis har jag ingen matlust eller ork att fixa något ätbart då David jobbar men idag slog jag på stort 🙂

Blir nog inte mycket till middag för min del men nånting ska jag slänga ihop, det är ju trots allt fredag och älsklingen är ledig i helgen så lite helglyx får det väl bli kanske… Imorrn har vi tänkt göra en jättegod köttgryta som vi gjort tidigare, det tar lite tid och därför blir det sällan att laga det när David jobbar och då passar det ju bra imorrn när vi har gott om tid.

Har inte gjort mycket vettigt idag, gått en långpromenad med Igor för det är bra mycket behagligare temperatur ute idag (kring -9) och eftersom jag behövde lämna in ett paket på postens serviceställe på stan så fick han följa med dit. Han kan vara lite jobbig att ha med sig på stan eftersom han blir så glad åt alla människor och hundar man möter och vill leka med alla… Men idag gick det riktigt bra, han fick bära paketet upp till stan och min plånbok hem så det var många som pekade och skrattade åt sötnosen 🙂

Nu har han däckat och jag sitter här och funderar på hur det kan vara skönt att ligga så här och sova?

/ Sarah

2 thoughts on “Outfits från Asos – Tjockisbloggen.se

Kommentera

