Moviestar för en dag – Tjockisbloggen.se

Är helt slut efter att ha tillbringat drygt fyra timmar hos Photo by Maria med styling och fotografering för en tidskrift… Det har varit jätteroligt men att vara modell är inget lätt jobb!

Först blev jag sminkad och fick håret fixat och sen har Maria fotat, fotat och fotat. Är inte första gången som jag står framför hennes kamera och det var minst lika roligt den här gången, hon får en verkligen både att känna sig snygg och framförallt att se snygg ut 😀

Men det är jobbigt att vara i farten oavsett hur roligt det är, så det var skönt att komma hem och sjunka ner i soffan och pusta ut. Det sista jag tänkte på var att ställa mig framför min egen kamera och fixa bild på det superfina sminket så tyvärr får ni vänta tills tidningen kommer ut i slutet av mars innan ni får se hur fin jag var 🙂

Nu ska jag bara ta det lugnt en timme till innan David kommer hem från jobbet, ikväll ska vi till svärfar och äta middag… Jag kommer nog sova ganska gott ikväll. Ska försöka orka släpa mig in i duschen också men just nu vill jag bara ligga och jäsa en stund.

Tack för idag Maria och Linda! Många kramar

/ Sarah

Kommentera

