Osociala jag – Tjockisbloggen.se

I helgen har jag och älsklingen verkligen njutit och haft det bra… Jag har varit helt osocial förutom med David och Igor, inte pratat med nån i telefon eller suttit vid datorn och bloggat eller liknande.

Vi har ätit gott, spelat massor med tv-spel, ätit mera gott (tror jag har gått upp minst tio kg den här helgen och är sprickfärdig *s*), kollat på film och bara myst. Hann även med att tvätta och vaxa bilen samt byta dörrlister runt om, vi hade ganska fin träningsvärk i armarna efter att ha gnott hela bilen några varv kan jag lova 🙂

Planerna för denna dag? Ja de består i att först och främst ta en längre promenad med Igor för det är 2 grader varmt ute och solen skiner, äntligen går det att vara utomhus utan att frysa ihjäl igen! Sen är det en sväng på stan och mest troligt en sväng till gymmet om David orkar efter jobbet annars får det bli imorrn istället.

Har tyvärr inga bilder att visa, känner mig väldigt oinspirerad att fota outfits just för tillfället men förhoppningsvis vänder det snart.

/ Sarah

Kommentera

