De åker idag, snyft – Tjockisbloggen.se

Ledsen Hanna idag. Ska snart ut till flyget, har redan varit på väg att gråta flera gånger. Vi ska inte ens börja med hur mycket jag kommer gråta på flygplatsen. Mina bästa vänner lämnar Tallinn idag, och de kommer troligen inte tillbaks annat än för att hämta sina saker om någon månad. De har varit min familj i nästan 2 år, och nu ska de helt plötsligt försvinna. Idag är en ledsen dag. Jag hoppas Teneriffa tar väl hand om dem, annars kommer jag dit och biter de som är elaka mot mina underbara.

Kan inget mer säga än fan vad jag kommer sakna min Kat och Nadja, salmon och fluffy! Älskar er så sjukt mycket så det är inte klokt!

/Hanna

Kommentera

