Som en spaghetti – Tjockisbloggen.se

Har inte skrivit någonting alls under helgen men jag har varit så himla förkyld att jag har inte alls slagit igång mr bubbles (min bärbara dator heter så). Är mycket piggare idag men fortfarande täppt i näsan och lite ont i halsen…

Vill bli frisk så jag kan träna igen, vågar inte gå till gymmet så länge jag är sjuk för det lär inte bli bättre av det. Däremot så har vi tagit två riktiga långpromenader under helgen trots att jag varit sjuk. Vädret har varit så härligt så vi har inte velat hålla oss inomhus hela dagarna… Så både lördag och söndag blev det långpromenader med Igor.

I lördags så var mina föräldrar förbi och hälsade på en snabbsväng och lämnade en dator och en rejäl bit älgkött som ska tillagas i veckan. I övrigt så har vi sett Melodifestivalen och jag tycker att rätt låt vann, gillade verkligen The Moniker också men Popular är precis den typ av låt som jag gillar 🙂

Nu ska jag ta och äta några kiwi till frukost-lunch och sen ska Igor ut på en liten promenad, jag ska iväg på måndagskursen som vanligt om en timme. Har en del ärenden som jag borde göra också idag men jag tror inte att jag orkar, får nog räcka med kursen… Fortfarande som en kokt spaghetti i kroppen.

/ Sarah

Kommentera

