Underbar helg – Tjockisbloggen.se

Min tillvaro efter flytt är ännu rätt upp och ner med ont om tid att skriva tyvärr. Min korta sammanfattning av helgen är att den har varit fantastisk. Har svårt att greppa hur bra mitt liv har blivit på så kort tid. Det har varit god mat, nya vänner, gamla vänner och massor av skratt. Sen finns det sånt som jag ler åt och hoppas det blir något bra av det, jag vill se vad det blir av det :-D.

Klockan är extremt sent här nu, så skriver mer imorgon, ska fota lägenheten när jag hinner också, så fort jag fått upp mina tavlor. Jag mår så jävla bra just nu, ville bara säga det.

/Hanna

Kommentera

