Lockande hemligheter – Tjockisbloggen.se

Kan inte skriva för mycket om detta ämne av olika anledningar, främst för att det är en hemlis mellan mig och min älskling i alla fall ett tag till. Men jag kan ju nämna det i förbifarten och göra er nyfikna som sjutton, även om jag inte kan avslöja nånting förrän tidigast om en månad och mest troligt lite längre också *lurig* 😉

Hur som helst, nu ska jag vara mindre kryptisk för en stund, så idag har jag tillbringat eftermiddagen på stan med en kompis, Sara. Riktigt nice att strosa runt, klämma, känna, kommentera, prova och diskutera… Ja kläder då alltså, inget annat som ni med snuskig fantasi säkert drog andra slutsatser av 😉

Fanns massa nytt och fint på stan må jag säga, verkligen färger och mönster som skriker efter att våren ska komma nuuuu. En del kläder kändes som att de kanske hamnat på fel adress (finns dock ingen maskeradbutik här i stan så det är knappast troligt). Var lite för mycket grälla mönster och färger och lite för mycket 90-talsinspiration på en del kläder… Men det är ju min smak, andra behöver inte hålla med 🙂

I alla fall så snubblade jag över denna underbara klänning från H&M Divided och den satt så perfekt! Vanligtvis är såna här klänningar väldigt snåla med tyg över bysten, men denna täckte utan problem mina F-kupor och satt jättebra även nedtill eftersom den är väldigt böljande i tyget.

Härligt romantisk långklänning från H&M Divided storlek 42. Kostade bara 149 kr och hade dessutom en värdecheck på 50 kr så det blev en billig fin klänning som blir perfekt till sommaren, om den bara kunde komma nu nu nu, ja nuuu…

Satt så perfekt på mig att den tvunget skulle följa med mig hem, att den sedan är 15 cm för lång och behöver fållas för att jag inte ska snava och bryta nacken, äsch det löser sig. Det är ändå ett tag kvar tills jag tänkte inviga den 😉

Nu måste jag krypa ner i sängen till mina gubbar, känner att mina sömntabletter har börjat verka och då får jag rappa på om David ska slippa dra mig ur soffan imorrnbitti *s*.

Min slutfråga: Vet ni hur svårt det är att behålla en hemlighet? Speciellt med tanke på att David alltid får julklappar och födelsedagspresenter typ senast dagen innan (ofta en vecka för tidigt så jag måste alltid vänta med att köpa födelsedagspresenter och julklappar till sista minuten *s*). Jag kan bara inte hålla tyst om en sån här stor grej, jag kommer att explodera!

Men det är väl bara att bita ihop och tuffa vidare mot trevliga tider 😉

/ Sarah

7 thoughts on “Lockande hemligheter – Tjockisbloggen.se

  1. Till att börja med så GRATTIS Angelica, du prickade in kommentar nr 3600 😀

  2. Och nej jag är inte gravid, men jag förstår nu efteråt att mitt inlägg kan tolkas åt det hållet men så är det alltså inte 🙂
    Klänningen är involverad på sätt och vis, hoppas bara att jag hålla mig med att använda den tills tanken är att jag ska inviga den, jag är så otålig av mig *s*.
    / Sarah

  3. Margaretha – Nope och nope 🙂
    I och för sig så kommer jag att neka till alla förslag eftersom det är hemligt runt två månader till. Hur svårt det än är *s*.
    / Sarah

Kommentera

