Länge sen, dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Är väldigt väldigt länge sen jag lade in en outfitbild men jag har dels varit sjuk och sen har jag haft noll inspiration eller ork att fota tyvärr.

Men idag så tog jag mig i kragen även om det inte är några speciella kläder för dagen, har bara varit ute med Igor och så en snabbis till affären för att köpa lite fredags-gotta och då orkar jag varken klä upp mig eller sminka mig 🙂


Tröja strl onesize från Monki
Leggings strl L från Cubus
Skor strl 38 från H&M

Trevlig helg! / Sarah

Kommentera

