Inflyttningfest och lägenhetsbilder! – Tjockisbloggen.se

Jag är helt slut! Hade inflyttningsfest igår, vi var som mest 18 personer i min lägenhet på omkring 40 kvadrat. Det var en galen kväll, men inga klagomål från grannarna trots en hög ljudnivå. Vi var 8 eller 9 nationaliteter och bilderna från kvällen är helt klart i behov av censur. Lägger inte upp några då jag vill lämna mina vänner utanför bloggen då de inte valt att synas här. En stor del av oss möttes upp idag på St. Patrick’s och käkade på eftermiddagen. Satt och kollade på bilder från igår, och hjälp. Vad sjutton hände? Men vi hade enormt roligt igår, det vet vi. Men idag var nog ett av de tystaste söndagshängen vi haft, alla var helt döda.

Har idag slängt 2 stora säckar med skräp och flaskor från natten.  Mina nycklar försvann också på något sätt under natten, så fick åka och hämta extranycklar 30 km bort idag. Troligen lär de dyka upp, säkert någon som fått med dem av misstag. Tur man kan lite på sina grannar, hade dörren olåst i 6 timmar medan jag var ute och hämtade nycklar och åt, och allt var kvar hemma.

On that note, dags att äntligen visa er min nya lägenhet då jag fotograferade innan festen började:

 

Mitt lilla hem...

Kokvrån och skafferi/köksbord

Vardagsrum

Så tar vi oss ner en våning...

Nedre plan är sovrum, garderob och badrum

Sovalkov, väggen mitt emot sängen har jag inte fotat, men det är min gaderob med spegeldörrar.

Mitt badrum

 

Dusch/toa hörna med frostat glas som ger färgat sken in i sovalkoven. Perfekt nattlampa!

Glashyllan i vardagsrummet, allt viktigt finns där, familjen, ikoner och mina priser.

Nu har ni fått en rundtur hur jag bor nu, mycket bättre än det gamla!

/Hanna

3 thoughts on “Inflyttningfest och lägenhetsbilder! – Tjockisbloggen.se

Kommentera

