Må bra – Tjockisbloggen.se

Har förstått att en del av er läsare redan har sett reportaget som jag är med i i tidningen Må Bra 🙂

Tyvärr så har jag inte fått mina tidningar ännu, redaktionen skulle skicka upp några exemplar till mig, jag hoppas att de ska dimpa ner i brevlådan idag för jag är så spänd på att se vad de valde för bild och hur artikeln blev i tryck!

Vi har fått många positiva reaktioner både i form av kommentarer och mail så det känns himla roligt. Detta kommer nog också att leda till några nya samarbeten som förhoppningsvis ska gynna er läsare i form av till exempel tävlingsvinster och utlottningar av olika slags produkter, mer om det berättar vi så snart det är klart 🙂

Nu ska jag göra mig i ordning för hundpromenad och sedan är det måndags-kurs!

/ Sarah

Kommentera

