Så har helgen landat – Tjockisbloggen.se

Så var det fredag igen då, tycker att veckan har flugit förbi med ett svischande… Har fått en del gjort idag så det känns skönt, nu kan vi ta helgledigt i lugn och ro 🙂

Har varit med Igor en sväng på stan så att han skulle få göra något roligt och socialtränas litegrann, det är marknad på stan så det var väldigt mycket folk och en del hundar. Gick en kort runda och inte mitt i smeten men han var hur duktig som helst, han hittade en pinne att bära på så han struttade så stolt gatan fram min fina pälskling!

Dammsugning har också hunnits med och strax tänkte jag ta en runda med moppen innan jag knatar iväg för att handla till middagen. Tror att jag ska göra kycklingsallad idag för David var sugen på pasta och det är väldigt länge sen vi gjorde kyckling-pastasallad… Kanske till och med unnar oss ett glas vin till det, är ju bara någon vecka sen senast vi gjorde det så nu är det dags att rita ett kors i taket *s*.

Nej nu ska jag ta mig en svängom med skurmoppen! Önskar er alla en trevlig helg med nära och kära 🙂

/ Sarah

Kommentera

