Smycken så här på morgonkvisten – Tjockisbloggen.se

Aaah! Jag vaknade 05.30 imorse och kunde inte somna om, så 06.10 gav jag upp och satte mig vid datorn istället. Av en slump hamnade jag på smyckessajten cocoo.se och hittade en massa fina grejer att tipsa om (det är inte för inte man säger att ”fat girls have the best accessories”). Egentligen är jag inte så mycket för ringar men lustigt nog hittade jag massor av ringar jag skulle vilja ha…

Ett Nikon kamerahalsband, det fanns flera liknande men det här tyckte jag var snyggast.

Steampunkinspirerat klockhalsband. Jag har alltid velat ha ett klockhalsband.

Eller kanske en glass runt halsen?

Ett klockhalsband till, i form av en elefant.

Färggrant armband.

Armband i form av små ödlor! Jag älskar ödlor, har länge velat ha ett par som husdjur. =)

Ett glittrigt rosettarmband är aldrig fel.

Coola handklovsörhängen.

Silver och turkos är snyggt ihop.

De här är så snygga att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vill ha!

En ring i form av en rosett.

Ser ut som en karamell.

En ring med en koala på en gren – lite svårt att se kanske om man inte vet om det…

Extremt gullig kattring. =)

Iä! Iä!

Söt ugglering.

Och en rosettring till, prickig den här gången.

Alla smyckena kommer alltså från cocoo.se.

//Martina

Kommentera

