Bonuspresenter! – Tjockisbloggen.se

Har precis beställt ett paket med massa fina presenter till mig själv, mycket välförtjänta och jag betalar inte ett öre själv. Mitt jobb har ett helt fantastiskt bonussystem, med poäng som kan bytas in mot saker. Man kan välja fritt i princip, poängen har ett visst värde. Eftersom jag hade fått en enorm mängd extra bonus nyligen då jag lyckades med konsten att bli bästa agent i Europa 2010 för mitt projekt (grattis till mig!), så hade jag en hel del jag kunde plocka ut…

Beställningen är nu lagd. Något jag aldrig skulle unna mig själv för egna pengar, men som jag har haft på tankarna länge att jag vill ha. Vad har jag beställt?

Ett stort ihopplock som består av: PS3 Slim konsoll med tillbehör och en extra kontroll så klart, dessutom totalt 5 spel varav ett singstar ABBA. Men tro mig, det blir nog snabbt flera singstar. Jag har aldrig ägs en spelkonsoll innan, och tyckte jag verkligen förtjänade denna!

/Hanna

Kommentera

