Rakad gorilla 1980 – Tjockisbloggen.se

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska vila en stund och sedan ta och dammsuga överallt. Göra lite fint nu när det är helg igen… Känns lite konstigt för mig eftersom jag legat däckad söndag-torsdag och helt plötsligt så är det fredag igen 🙂

Var en snabbis på banken idag och fixade lite grejer eftersom jag känner mig så mycket bättre idag också, passade på att smita förbi H&M en kort sväng och fyndade lite…

Jag har som många av er sett, en skum kroppsbyggnad (inget fel på det men kan vara en aning frustrerande): Är väldigt kort (157 cm) med runda och sluttande axlar, stor byst och kort överkropp. Min naturliga midja sitter strax under bysten på grund av mina breda höfter och rejält tilltagna stuss och rumpa. Lägg till två taxben och ankfötter så har ni min kroppsform framför er 🙂

Att med denna kropp kunna ha en jumpsuit har inte ens funnits i min värld, dels för att jag tycker de är skitfula och för att jag skulle se ut som en rakad gorilla a la 80-tal ungefär.

Inte dagens outfitbild vill jag bara påpeka…

Men hör&häpna! Jag har förälskat mig, och köpt, ja just det en jumpsuit på H&M :-p


H&M 149 kr, storlek 44

Förutom den så blev det även en t-shirt till mig själv från herravdelningen som jag tyckte var både frän och söt. Sen har jag köpt en liten present till min älskling som jag ska överraska honom med… Vet hur mycket han längtar efter sin Ipad2 som kommer om drygt tre veckor, så jag har köpt en tidning om ipad och en väska som blir perfekt att ha den i 🙂


Tish till mig själv från H&M Herr
149 kr och storlek L


Den jag köpt till David är dock mörkgrön,
inte ljusbeige men fanns bara denna färg
på deras hemsida. H&M, 99 kr på rea.

/ Sarah

Kommentera

