Jag är en teletubbie! – Tjockisbloggen.se

Som jag skrev tidigare idag så är jag gräsänka från idag till sent imorrnkväll eftersom min älskling har rymt stan (och landet till och med). Han är nånstans ute på vågorna och guppar mellan Stockholm och Åland just nu och har möten och middag med jobbet… Jag vill också ut och resa och åka båt *avundsjuk*.

Eftersom jag inte alls tycker om att vara ensam utan mår rent dåligt när jag är ensam så gav jag mig upp på stan en sväng. Är egentligen en väldigt osocial människa som inte tycker om att träffa folk men känner mig inte komplett utan min älskling så saknar honom jättemycket ikväll…

Det är en sak att veta att han är på jobbet ett par hundra meter hemifrån, det är okej, men när jag vet att han är så långt borta och inte kan komma hem om något skulle hända så mår jag dåligt. Jag vet att det inte är helt normalt att vara så ”beroende” av en person men vi jobbar på det och det funkar ändå, än så länge har jag inte kedjat fast eller Karlssons-klistrat honom så han inte kan rymma sin väg 😉

I alla fall så kände jag lite behov av tröst idag när jag kände mig deppig och nere så jag råkade hamna på Gina Tricot och prova ett plagg som jag länge varit nyfiken på… Har alltid tyckt att de är asfula och inte ser riktigt kloka ut men som vi alltid brukar predika här så ska man våga testa allt 🙂

Så jag provade och fy katten vilket fränt, coolt och bekvämt plagg onepiece är!! Okej det kanske inte är det sexigaste plagget och när jag messade en bild till David så fick jag till svar att jag ser ut som en teletubbie haha… Men jag tycker att den är hipp och häftig!


Jag är en leopardmönstrad tubbie!

/ Sarah

3 thoughts on “Jag är en teletubbie! – Tjockisbloggen.se

  1. Den var ju superfin! Ärligt talat så har jag aldrig ens funderat på att en onepiece kunde vara något innan, har mest skrattat åt de bilder jag har sett på rosa dräkter där grenen hänger nere vid knäna, men denna var jättefin! Du klär väldigt bra i den! Vet inte hur det skulle fungera på mig, jag är 20 cm längre än du. Är benen långa?

  2. Jojo – Men tack!! Var rädd att jag skulle få kommentarer om att jag såg ut som en clown *s*. Den är otroligt skön, om än David har förbjudit mig att använda den in public haha. Tror att den passar ännu bättre på någon som är längre än mig för benen korvar sig väldigt mycket på mig och blir jättesmutsiga när jag har den på mig ute tyvärr.
    / Sarah

  3. Huvudsaken du själv är nöjd. Personligen skulle jag inte ta på mig något i den stilen hehe 😉 Men den är säkert skön att slafsa runt i hemma

Kommentera

